Банк развития Казахстана
  • kz

«Цифрлық қарым-қатынасты тереңдете отырып»: ҚДБ жеке IP-телефония инфрақұрылымын жобалады

Жаңа технологияларды енгізудің және дәстүрлі телефониядан бас тартудың арқасында Банк жабдыққа жұмсалатын күрделі шығындарды 43,4 млн теңгеге дейін қысқарта алды.

Пандемияның салдары жаңа шындық жағдайында корпоративті жұмысшылардың тиімділігін қамтамасыз ету үшін жаңа техникалық тәсілдерді қажет ететін гибридті жұмыс пен мобильді кеңсеге көшуді күшейтті. Егер бұрын «мобильдік» белгілі бір дәрежеде қызметкерлердің өнімділігін шектейтін фактор ретінде қабылданса, қазір техникалық шешімдердің арқасында олар кеңсе шегінен тыс жерлерде де жоғары көрсеткіштерге қол жеткізе алады. Қазақстанның Даму Банкі (ҚДБ, «Бәйтерек» холдингінің еншілес құрылымы) өкілдерінің айтуынша, ҚДБ-дағы ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтай отырып, Банктің IT-қызметтеріне барлық жерде қолжетімділікті қамтамасыз ету қажеттілігі бұрыннан-ақ пісіп-жетілді, алайда коронавирустың алғашқы толқыны басталған кезде бұл қажеттілік аса өткір айқындалды.

«Нарық тенденциялары өз ережелерін талап етеді-дәстүрлі телефония өзінің танымалдылығын тез жоғалтады, ескіреді. Пандемия бұл фактіні банкте қабылдауды едәуір жеделдетті, өйткені карантинде болған кезде корпоративтік стационарлық телефондарға қажеттілік жоғалып кетті, қазір барлық коммуникациялар смартфондар арқылы өтуде», - деп атап өтті ҚДБ Басқарма төрағасының орынбасары Сандуғаш Кенжебаева.

Сандугаш Кенжебаева.jpg

Банкте IP-телефонияның жеке инфрақұрылымын жобалау 2020 жылдың соңында басталды, сол кезде телефонияны, аудио және бейнеконференцбайланысты сыртқы қолжетімділік мүмкіндігімен біріктіретін бірыңғай интеграцияланған жүйені құру үшін жабдық сатып алынды. Корпоративтік қоңырауларды жүзеге асыру үшін Cisco Jabber бағдарламалық клиенті қолданылады, ол Банктің әрбір қызметкеріне екі құрылғыны: ноутбук пен смартфонды пайдалануға мүмкіндік береді.

Сонымен қатар, жаңартылған инфрақұрылым негізінде бейнеконференция қызметі енгізілді, оның көмегімен үш немесе одан да көп қатысушы дауыстық және бейне байланыс технологиясы арқылы жақсы сапада өзара әрекеттесе алады. Директорлар кеңесінің мүшелері жаңа қызметті сынап көрді - онлайн режимде алқалы органның және оның комитеттерінің отырысы өтті, онда ҚДБ жылдық есебін, сондай-ақ тәуекелдер жөніндегі есепті бекіту және Банктің Даму стратегиясын жаңарту жөніндегі іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу сынды мәселелер талқыланды.

«Банк қызметкерлерінің бағдарламалық өнімдегі тиімді өзара іс-қимылы үшін біз банктің әрбір құрылымдық бөлімшесіне арнайы қоңырау шалу нөмірі бар жеке бейнеконференц-бөлмелер құрдық, олардың барлығы тәулік бойы қол жетімді. Бейнеконференция қызметі Директорлар кеңесінің жабдықталған залымен біріктірілген, бұл конференцияларды түрлі сценарийлерде, бейне және аудио берудің жоғары сапасымен өткізуге мүмкіндік береді. Біз пилоттық отырыстар өткіздік, өнім өзін өте жақсы көрсетті», - деп атап өтті ҚДБ Басқарма төрағасының орынбасары Сандуғаш Кенжебаева.

_MG_2342.jpg

Банкте жеке IP-телефонияны енгізудің басты артықшылығы – қызметкерлердің ыңғайлылығы мен ұтқырлығын қамтамасыз етумен қатар, желілік басқару және қауіпсіздік бөлігінде интеграцияланған толассыз шешімді пайдалану, сондай-ақ телекоммуникациялық инфрақұрылымды қашықтан басқару мүмкіндігі. Болашақта жүйені қосымша функционалды шешімдермен толықтыру арқылы кеңейту жоспарлануда.

ҚДБ өкілдері жүйе Банктің ағымдағы қажеттіліктеріне толығымен кастомизацияланғанын атап өтті, өйткені оны қызметкерлер өздерінің ішкі күштерімен жобалаған. Дегенмен, оның мүмкіндіктері бүгінгі күні қолданыста бар функциялармен шектелмейді. Қазір, мысалы, телефон каталогын Active Directory каталогымен біріктірудің қосымша функциясы қосылды.

зал 3.jpg

Бүгінгі таңда Банк қызметкерлері дәстүрлі стационарлық телефон аппараттарының орнына Cisco Jabber бағдарламалық клиентін сәтті қолдануда, осылайша ескі телефон платформасы пайдаланудан шығарылды. Жұмыс үдерісіне қоңырауларды қабылдаудың жаңа тәсілдері енгізілді, оның ішінде 79 26 00 нөмірі бойынша бапталған автохатшы арқылы.

Болашақта Банктің қызмет аясы жоғарылаған сайын бағдарламалық клиенттің мүмкіндіктері мен сипаттамалары толықтырыла түседі.

АО «Банк Развития Казахстана»
проспект Мәңгілік Ел, здание 55 А, н.п. 15 Z05T3E2 Астана
+7 (7172) 79 26 79